Monday, September 17, 2012

නුඹේ මතකය ඉතිරි කර අද.......




වේදනාව කුමක්ද කියන දේ මට කියා දෙන්නද නුඹ අද මා තනි කරදමා  යන්න ගියේ..නැතිද මොහොතකට නවතින්න සිතුනේ මගේ ආදරේ නාමයෙන්...මට කුමක් සිදුවේද කියා..නුඹේ මතකය පමණක් ඉතිරිව මම කෙසේ ජීවත් වෙන්නද...නුඹේ මතකය ජීවිතේ පුරාවටම මගේ ළග තියේවි..සිටගන්නට කකුල් පන නැති උනත් මා කෙසේ හෝ සිටගෙන සිටින්නේ නුඹේ මතකයන් මා ජීවත් කරන නිසා පමණයි....මේ භවයේ මගේ නොවුන නුඹ මතු බවයේ මගේ වේවිද.......මගේම වේවිද......


කෑ ගසා හඩන්නට
 නොමැත මා හට සවිය
නුඹේ දෙස බලන්නට
 නොමැත මා හට සවිය
අබිමුවෙහි සිටින්නට 
නොමැත මා හට සවිය....
මගේ නුඹ කරගන්න 
නොමැති වුනි මට සවිය......

නුඹේ නෙතු බලන්නට
 නොහැක එය ඇත වසා.
නුඹේ අතගිලි ගන්න
 නොහැක එය බැද දමා
මේ භාවයේ මා මෙසේ 
අතරමං කොට දමා
අද නික්ම ගොස්ව ඇත
නිසල රුව මෙහි දමා...


මගේ දිවියෙන් සදහටම යන්නගිය නුඹ සදා මා මතකයේ රැදේවි!!!!!!

4 comments:

  1. විරහවත් ලස්සනයි නේ..

    ReplyDelete
  2. හ්ම්ම්ම්..
    දුක තාම මාත්තිය දුක

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්ත.. දුක තමා මාරාන්තික....

      Delete